Friday, 15 July 2011


hari tu saringan aku tak menang T___T  tak sedih tara mana pown. biaq laa, tak dak rezeki. masa hari saringan tu, geram kot dekat faez, dia amek acara, tapi petang tu dia tak mai. dah laa cikgu call pown tak angkat. masa buad lompat jauh tu, aku pi lompat atas kayu tu dengan tumit. makk aiiii ! punya la sakit. sampai sekarang dok rasa lagi. malam tu pi kelas malam pak gaurd tanya aku, "kak, awat kak nampak macam tak sihat jea " aku cakap " baru balik saringan petang tadi, balik mandi, tak makan, terus mai sini"

sekarang nie aku jarang on9 kan ? semua sebab abah. grr, concer pc tak maw maw. buad apa benda tah. orang nak on9 pown tak boleh. tengok jea orang on9, dia mintak. grr, geram gilaa gilaa  >,<   hari rabu tu memang aku geram gila kat abah. abah tak bagi aku on9. tak patutnyaaa. nie semua maharaja lawak punya pasal laa.

trial lagi tiga minggu jea. risaunyaa. azah cakap muka aku tak nampak macam risau langsong. memang laa, aku tak suka tunjuk kat orang yang aku tengh risau. paham ? 

oke, bye.